Dagens matchning

I dag matchar jag skorna med håret.

Och naglarna med skorna.

Eller håret.

Eller båda delarna.

Skorna är nya.

Äntligen i rätt storlek.

Jag ville ju absolut ha ett par i samma färg som håret.

Innan jag ens visste att håret skulle ha den här färgen.

Det fanns bara på en webbshop som jag inte testar förut.

Och det funkade väl bra.

Men dels beställde jag först fel storlek och dels levererar de med UPS vilket ledde tre dagars fördröjning vid båda leveranserna.

Nu är de på iallafall och jag är mycket nöjd.

Speciellt eftersom jag nu kan matcha skorna med håret.

Och naglarna.

  

2 thoughts on “Dagens matchning

Kommentera

