Tell me lies, tell me sweet little lies

Första dagen på jobbet med nya hårfärgen.

Det är alltid lite nervöst, speciellt eftersom den ju inte är exakt så som jag själv tänkt mig.

Fast de flesta är förstås snälla och säger ingenting alls eller att det är snyggt.

Men så fanns det ändå en som ärligt sa att hon gillade färgen jag hade innan bättre.

Inte har jag hunnit byta skor heller.

Vilket i och för sig varit bra eftersom jag sprungit från möte till möte hela dagen.

Just nu sitter jag faktiskt i en telefonkonferens.

Egentligen skulle jag behöva gå på toaletten.

Men även om jag anser mig ha tillräcklig simultankapacitet att jag tillåter mig att blogga under ett telefonmöte drar jag gränsen innan toalettbesök.

Det skulle ju kunna bli väldigt pinsamt ifall mikrofonen slogs på vid fel tillfälle.

  

6 thoughts on “Tell me lies, tell me sweet little lies

  1. Mrs E – Tack, jag hajar fortfarande till när jag ser mig själv i visst ljus men jag kommer nog att vänja mig. Det är ju mycket nära vad jag hade i vintras.🙂

Kommentera

