Vad gör man med en fredagskväll?

Jag trodde faktiskt att jag skulle vara så trött i kväll att jag redan vid det här laget skulle ligga och snarka i soffan.

Men icke!

Istället sitter jag här klarvaken och rastlös.

Fast jag måste ta det lugnt.

För det blir en hektisk dag i morgon.

Jag måste köpa en födelsedagspresent, jag måste hämta kräftor som jag beställt, jag ska äntligen få hänga med Malin och på kvällen ska jag på kräftskiva.

De två sista sakerna är något som jag verkligen sett fram emot.

Och som förberedelse har jag varit och fixat håret i dag.

Borta är den sommarblekta färgen och den mörkare röd-bruna är tillbaka.

Egentligen hade jag tänkt mig en mer kräftröd färg, morgondagens fest till ära, men både jag och frisören fegade ur.

Kanske nästa gång.

Nyfixad frilla

Före och efter.

Och jag är glad även efter, det är bara så pinsamt att ta selfies ute bland folk.

3 thoughts on “Vad gör man med en fredagskväll?

  1. Mrs E – Tack, jag har inte riktigt vant mig ännu.🙂
    EvaH – Tack, men nästa gång försöker vi nog ljusa upp det lite med lite ljusare slingor.🙂

Kommentera

