Same, same, but different

I går hade jag på mig blått, svart och rosa.

I dag har jag på mig blått, rosa och svart.

Skillnaden ser inte mycket ut för världen i skrift men på bild framgår det väl att det ändå är skillnad.

Precis som jag misstänkte är jag nu galet kär i de här jeansen och vill ha dem hela tiden.

Jag menar; med högklackade skor till får de till och med mig att se nästan slank ut!

För övrigt kände jag mig både gullig, gosig och busig i dag och kombinerar därför rosa kofta med nallebjörnshalsband och lockrufsigt hår.

Jag har inte fått några anbud än från någon gosig och busig karl, men dagen har ju bara börjat så det kan ju fortfarande hända.

3 thoughts on “Same, same, but different

Kommentera

