Snart är vi över puckeln!

Rackarns vad trött jag var i morse.

Jag kände mig lite hängig också, lite febrig.

Men jag tog mig upp ur sängen, in i duschen och iväg till jobbet.

För jag hade saknat mina kollegor och hade många möten inplanerade.

Fast det första jag gjorde var faktiskt att rensa bort några av dessa.

Möten alltså, jag gjorde mig inte av med några kollegor.

Jag kände bara att det skulle bli för stressigt att ha möten rygg i rygg hela dagen.

Och för en gångs skull satte jag mig och mina behov först och bokade helt sonika av två möten.

Det kändes bra!

Liksom mina jeans vilka hotar bli ett nytt favoritpar.

Ett par riktigt mörkblå i flaremodell.

Jag köpte dem på HM.

I Köpenhamn.

Eftersom det blir dyrare så.

För det vet vi ju att lite dyrare betyder lite finare.

Och resan var ju åtminstone redan betald.

Nu är iallafall onsdagen nästan slut och det betyder att vi snart är över veckans puckel; bara torsdag och fredag kvar till helgen.

Och jag har flera anledningar att längta efter den här helgen, bland annat ska jag till frisören på fredag.

Jag tänker rött, väldigt rött. Vad tänker ni?

 Det fina silverhalsbandet har jag köpt från Hallins verkstad.

Kommentera

