Som efter en bättre fest

  
Nej, jag har inte haft fest.

Däremot har vi haft möte i bostadsrättsföreningens styrelse här hemma hos mig.

Ett tag verkade det som om jag inte skulle hinna få allt i ordning eller ens hinna hem själv.

Flyget hem från Köpenhamn var visserligen i tid och jag satt lämpligt placerad för att komma av snabbt, på plats 2C.

Men så parkerade de planet vid inrikesterminalen och vi fick bara gå av bak i planet.

Och åka buss till utrikesterminalen.

När jag kom med Arlanda Express in till stan fanns inga taxibilar.

Och det regnade.

Men jag tog mig hem till slut. I tid.

Och min bror trädde in som en räddande ängel och ordnade några färskvaror som jag inte ville köpa redan i söndags.

Så mötet avlöpte tidsenligt och blev både produktivt och trevligt.

Nu sitter jag här med ett halvt glas vin och en smörgås med tryffelsalami och känner mig nöjd med dagen.

Utbildningen gick också bra tror jag och jag hann träffa en trevlig bloggkompis på flygplatsen.

5 thoughts on “Som efter en bättre fest

  1. I will not keep calm… – Jag har lagt in en undantagsrapport för dig och ditt oförskämda namn.😉 (Nej, det har jag inte, men jag skulle kämpa med näbbar och klor för att du skulle kunna kommentera här.)
    Görel – En räddande bror är en riktig gåva.🙂 Och du får väl gå med i styrelsen och styra upp så att de får det så här mysigt.
    Åsa – Du vet hur det är; man har inte roligare än man gör sig. Vi ‘måste‘ träffas och då försöker vi att förutom att göra det vi måste göra i form av styrelsearbete också se till att vi har det trevligt.🙂

Kommentera

