Inga mirakel men bra ändå

I dag har jag haft en sån där dag då jag sprungit från möte till möte.

Det blir stressigt när mötena ligger rygg i rygg, men jag har faktiskt hunnit njuta det vackra vädret också.

Vi åt lunch och drack eftermiddagskaffe ute och det var verkligen varmt.

Så det passade ju utmärkt att jag valt mina vita jeans i dag.

Jag måste ju passa på, nästa sommar ska de vara alldeles för stora för mig.

I dag invigde jag också världens kanske coolaste skor.

Ett par Camper i blå metallic som jag klickade hem i söndags och som kom fram till mig — från Barcelona — redan i tisdags.

Dessutom blev det en riktig nostalgitripp i smyckesväg; ett nallebjörnshalsband jag fått i födelsepresent av min mormor och ett armband jag fått i studentpresent av en speciell person.

Det kändes fint att bära sånt som minner om människor jag älskat och som jag tror älskade mig.

Så det skedde kanske inga mirakel i dag men det var ändå en bra dag. 

  
  

Kommentera

