Piglördag

Onsdagar må vara en ledig dag, eller åtminstone kväll för pigor.

Men nu jobbar ju jag inte som piga.

Så jag har jobbat för fullt hela dagen.

Ledningsgruppsmöte minsann.

Det finns inget som gör mig så trött som att sitta i möte hela dagen.

Så därför såg jag till att gå direkt till ett annat möte efter jobbet.

En bostadsrättsföreningsgrej.

Men nu är jag hemma iallafall.

Och i morgon är en annan dag.

Med mirakel och annat.

Även för oss icke-pigor.

3 reaktioner till “Piglördag

  1. Dessa möten.. Nåt av det tråkigaste jag vet. Åtminstone om man inte håller sej till saken utan svamlar ut o omkring. Snart helg – det gillas däremot!/EvaH

  2. Tant Augusta – I morgon fredag ska jag ut och festa! 🙂
    EvaH – Mötet på jobbet var bra, det andra… Som du säger; en del kan liksom inte hålla sig till ämnet. Och helg blir fint.

Lämna en kommentar