Många slott blir det

Jag har jobbat extra hårt och fokuserat i dag.

Jag ska nämligen på vinprovning i kväll.

Jag förväntas prova viner från 46 olika slott i Bordeaux.

Det är många slott det.

Och det bjuds två olika viner från varje slott.

Det är mycket vin det.

Så jag kanske inte klarar att jobba så hårt och fokuserat i morgon.

Vi får se.

För jag tror faktiskt inte att jag klarar av att prova så mycket vin.

Jag kanske nöjer mig med att anteckna åt mitt sällskap.

Och testa de viner han ger toppbetyg.

9 thoughts on “Många slott blir det

  1. Tant Augusta – Jag tror åtminstone att kvällen kommer att bli väldigt lugn.🙂
    EvaH – Jag lyckade undvika att hamna i vattnet.😉
    Morelia – Jag har framfört komplimangen.😉
    Singel i förorten – Han är trevlig också.😉 Jag får väl se till att ni får träffas någon gång.🙂

Kommentera

