Inte min för en gångs skull

I kväll skulle jag ha varit på After Work.

Men det blev inställt.

På grund av magproblem.

Inte min mage.

För en gångs skull.

Fast nu var det faktiskt riktigt länge sedan min mage satte käppar i hjulet för mig.

Så även om jag så klart tycker att det är synd att det inte kunde bli något i dag så är jag glad för det.

Att min mage har skärpt till sig, eller om det är mitt psyke som rättat till sig, och inte längre förhindrar mig från att ha roligt särskilt ofta längre.

2 thoughts on “Inte min för en gångs skull

  1. Ja fy, får sällan magont eller den typen av problem men när de väl infinner sig blir hela världen uppochner.
    Bunkrat upp med omeprazol, något slags brus, alvedon och treo för Kiruna i veckan men hoppas den håller sig i skinnet.
    (annars kan jag också slå ett slag för Voltaren thermo patch (?) – använde upp de två jag hade hemma nu häromnatten när jag i panik rotade runt hemma efter något att kompensera bristen på vetekudde och varmvattenflaska)😦

Kommentera

