Fräsch fram till lunch

Jag är väldigt förtjust i vitt.

Framförallt gillar jag vita bomullsskjortor.

Det ser så fräscht och prydligt men samtidigt lite tufft ut.

Fast för min del ser det ut så fram till lunch någon gång.

Jag lyckas alltid spilla på mig när jag har vita kläder.

Oundvikligen är det så.

Den nytvättade, nystrukna skjorta jag har på mig i dag; den fick så klart en fläck på lunchen.

Trots att jag tyckte att jag åt jätteförsiktigt.

Tur att jag har både röda naglar och läppar som distraherar.

   
   

2 thoughts on “Fräsch fram till lunch

  1. I will not keep calm… – Tack! Det är väl för att jag tror på rosa. Och tur är väl det för jisses vad rosa jag var i ansiktet på den bilden…🙂

Kommentera

