Vi måste ha varit söta

I går åkte jag i väg till Hornstull.

Jag är inte så ofta i de trakterna men hade läst att det skulle vara någon slags Mat- och Designmarknad där.

Dessutom finns ju en hel del spännande restauranger i det området.

Jag mötte upp min vän Filippa och hennes dotter Jennifer och tillsammans gav vi oss ut på upptäktsfärd.

Marknaden var inte så vidare värst men vädret var skönt även om det blåste ganska friskt.

Till slut hade vi letat oss fram ner till Calexicos på Hornstulls Strand.

Där satt vi på deras uteservering och njöt solens värme och mexikansk mat.

Jag tror att vi måste ha varit söta för vi var iallafall glada.

Och att jag kom hem med två ljusslingor till balkongen gör ju att den här utflykten kommer att lysa upp mitt liv länge.

  

2 thoughts on “Vi måste ha varit söta

  1. Görel – Jag med, när den är bra. Och det var den här. Men jag vill tillbaka någon kväll; lunchmenyn var lite begränsad och några av de saker jag ville testa fanns inte med.🙂

Kommentera

