Och jag tror på Audrey

När jag var på Fotografiska lyckades jag för en gångs skull låta bli att köpa något i deras shop.

Men jag stod länge och höll i en anteckningsbok som det stod ‘I belive in pink’ på.

För jag tror ju på rosa.

Och jag tror på hela det citatet av Audrey Hepburn.

“I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.”
Jag kanske inte klarar att vara glad varje dag, men i dag tänker jag vara det.

För i dag är en ny dag och jag tror på mirakel.

5 thoughts on “Och jag tror på Audrey

  1. Görel – Tack för att du tror på mig. Och det är det här som är så bra med bloggar, jag hittade själv citatet på en annan blogg, men det var ett tag sedan så jag minns tyvärr inte vilken.🙂

  2. Älskar såna bra citat, så tack!! Jag hoppas att du hade en riktigt bra dag igår och att denna dag också blir det. /EvaH

Kommentera

