En helkväll

Det har varit en kväll med nya upplevelser och nya bekanta.

Först var jag på Fotografiska; Inez & Vinoodh var inte riktigt i min smak, Zorn var mer modern och mycket porrigare än jag kunde tänka mig men bäst var Nick Brandt.

Fantastiska bilder som både tilltalade estetiskt och väckte tankar kring vad som håller på att hända många av våra djurarter.

Sedan blev det god mat och dryck på Gondolens Vinbar.

Ett litet opretentiöst ställe med vacker utsikt trots sitt läge i markplan.

Här hamnade vi också i samspråk med en mycket trevlig ny bekantskap.

Mitt i alltihopa sprakade ett fantastiskt fyrverkeri igång över Skeppsholmen.

Sammantaget blev kvällen lite senare än tänkt, men det var det värt.

fotografiska

3 thoughts on “En helkväll

Kommentera

