Det blir nog soffan ändå

Jag känner mig ganska gullig i dag.

Tack vare att jag hade en så trevlig kväll i går.

Tack vare att jag äntligen sov nästan oavbrutet i åtminstone sex timmar.

Trots att jag inte hunnit sminka mig i dag.

Så jag tänkte att jag kanske skulle ta mig till Gröna Lund i kväll.

Eftersom Ulf Lundell spelar där då och jag vet åtminstone en supertrevlig människa som ska dit.

Men nu när jag tagit mig in till stan och suttit i min varma bil ett tag och väntat på att det skulle bli lagligt att parkera här har jag blivit trött igen.
Så det blir nog soffan ändå.

Jag får försöka hitta på något roligt i morgon istället.

Kommentera

