Jo, lite shopping blev det

Jag förstår att ni undrar om jag inte köpte något nu när jag var på resa.

Och det är klart att jag gjorde det.

En pincett köpte jag.

Jag insåg nämligen när jag första gången stod i det brutala ljuset på toaletten på kontoret att något skrämmande hade hänt.

På bara den korta tid det tog att åka hemifrån till Köpenhamn hade jag förvandlats till skäggiga damen.

Så jag köpte en pincett och åtgärdade situationen.

I övrigt shoppade jag ingenting.

Ibland hinner man helt enkelt inte.

2 thoughts on “Jo, lite shopping blev det

  1. ok, jag var till köpenhamn förra sommaren och gjorde samma saker som du, lite iaf. köpte en pincett och matade fiskar. nog tyckte jag att fötterna kändes lenare efteråt, fast jag skötte nog inte om mina hälar särskilt bra då. och skäggiga damer tycks vi bli med åldern.
    om träd faller… vi, dina bloggvänner, skulle märka om du inte fanns.

Kommentera

