Bra. Riktigt bra.

Jag var lite nervös faktiskt.

Över hur det skulle kännas att börja jobba igen.

Speciellt eftersom vädret envisas med att fortsätta vara bra.

Riktigt bra.

Men det kändes helt ok, det gick bra.

Fast då hade jag förstås ordnat en riktig drömstart också.

I dag var vi nämligen tre kollegor som hade en workshop hemma hos mig.

Förberedde en gemensam programpunkt på konferensen senare i veckan.

Vi satt i mitt kök och jobbade.

Och tog lunch — arbetslunch förstås — på en uteservering nere på Rörstrandsgatan.

En mycket, mycket produktiv och bra dag.

Riktigt bra.

Det tror jag faktiskt vi var överens om alla tre.

I morgon blir det värre.

Jag försöker att inte ens tänka på allt jag förväntas hinna då.

På plussidan finns dock en efterlängtad pratstund med en kollega jag nu inte träffat på flera veckor.

Och rårivna morötter till lunch.

Ständigt dessa rårivna morötter.

Jag tror det blir bra i morgon också.

Riktigt bra.

2 thoughts on “Bra. Riktigt bra.

Kommentera

