Absolut ingenting

I dag har jag gjort absolut ingenting.

Eller ingenting och ingenting…

Jag har suttit på balkongen i solen och varit så glad att det varit just sol så här min sista semesterdag.

Tyvärr hade jag lite många tankar som tumlade runt i huvudet i morse så jag hade glömt att applicera solskydd i ansiktet.

Så nu har jag världens troligen rödaste panna.

Men det var det värt.

Och så har jag läst ut den där boken på 894 sidor.

Jag var lite irriterad på den på slutet.

Så jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag tyckte om den.

Sedan har jag chattat lite, spelat lite Wordfeud, tagit en liten promenad, handlat lite och rensat lite i städskåpet.

Men bortsett från det har jag gjort absolut ingenting i dag.

5 thoughts on “Absolut ingenting

  1. EvaH – Precis vad doktorn ordinerat.😉 Trevligt helg till dig också.
    I will not keep calm… – Du vet hur det är; det blir alltid värre framåt natten. Först tycker jag att det bara är skönt och njuter men så framåt kvällen börjar jag bli rastlös.🙂
    About Alice – Nej, när man granskade dagen i sömmarna så hade jag ju lyckats göra något litet iallafall.🙂
    Mrs E – Det göra man, men det får inte bli för många.🙂

Kommentera

