It takes two, baby

Jag har inte sovit så bra i natt.

Delvis berodde det väl på den mentala pressen från vetskapen att jag ovillkorligen måste upp en viss tid för första gången på ett par veckor.

Men jag hade ont i foten också.

Inte den som jag stukade alltså, utan den andra.

Den gjorde jätteont!

Fast mer som träningsvärk eller överansträngning än från att jag skulle gjort mig illa.

Det var väl priset jag fick betala för att jag envisades med att promenera en timme med trasig fot.

Den friska fick driva på mer än den egentligen orkade.

Men det var värt det.

Även om jag därför måste ha gympadojor till min fina klänning i dag.

Fast jag ska ändå sitta i möte och gömma fötterna under bordet hela dagen.

  

5 thoughts on “It takes two, baby

  1. jag tycker det är snyggt med dojorna till en ljuvlig klänning. helt rätt! och stackars fötter, som är onda, bägge två. och stackars dig.

  2. Men usch då! Stackars dej! Vila dej nu tills det är dags att knata till jobbet på måndag (?). Fin klänning o tufft med gympaskor till den!/ EvaH

  3. Singel i förorten – Tack, det är en gammal Noa Noa, jag minns att jag hade den på en av mina första dejter med Steven så kanske nio år gammal.
    Görel – Tack. Vänsterfoten har återhämtat sig nu, den var nog bara överansträngd i natt.🙂
    Tant Augusta – Chefer som själva gick på semester direkt efter midsommar och började jobba i måndags?😉
    EvaH – Det är inte så farligt, jag njuter faktiskt av livet nu.🙂

Kommentera

