Another one bites the dust (ja, en bok alltså)

Bra saker som hänt i dag:

  • Jag vaknade med utsikt över spegelblankt vatten; jag älskar vattenutsikt
  • Jag blev serverad frukost och till frukost fick jag en supergod omelett med kantareller och tryffelsalt som svägerskan tillagat
  • Jag fick sällskap in till stan av bonusbrorsdottern som jag haft flera berikande samtal med de här två dagarna
  • Jag har duschat, tvättat håret och trimmat klorna både på händerna och fötterna och känner mig uppfräschad
  • Jag har läst ut ytterligare en bok

Bra saker som jag hoppas göra i morgon:

  • Promenera lite försiktigt
  • Köpa nya böcker
  • Se om jag kan hitta den där terassen vid Hötorget dit de lyft upp ett gäng food trucks och äta något gott
  • Njuta vackert väder

3 thoughts on “Another one bites the dust (ja, en bok alltså)

  1. I will not keep calm… – Tog mig inte dit i dag, men det blir självklart rapport när jag väl gjort det.🙂
    Singel i förorten – Hoppas jag tar mig dit i morgon, vi får se.🙂

Kommentera

