Nytt

Nej, men söndag liksom…

En sån där som skulle vara mulen och regnig och som också började så.

Därför gäller följande:

  • Nydiskat (fick inte äta frukost förrän jag diskat och jag var väldigt sugen på frukost)
  • Nytvättat (kändes som en passande aktivitet för en regnig dag och det behövdes också)
  • Nybäddat (med samma lakan som tidigare men nytvättade, se ovanstående punkt)
  • Nyduschat (ja, nu är det väl inte så nytt längre, men det var tidigare i dag)
  • Nylackade naglar; både på fingrar och tår (mörkt vinrött, det är ju ändå inte sommar)
  • Ny tv-serie behövs; tittade färdigt på säsong 2 av The Fall i dag (jag tyckte den var bra men inte superbra)

Nu är det mulet igen, men jag tror inte det blir något mer nytt i kväll.

Om det mot förmodan skulle göra det återkommer jag förstås.

Vad är nytt hos er?

8 thoughts on “Nytt

  1. Mycket nytt hos dej! Ibland är det faktiskt bra med regniga dagar. (fast ibland kan det bli för många….). Här är ett nytt armband på min handled. Fått av bonusdottern med sambo. :o) /EvaH

  2. Tant Augusta – Netflix, och inget för barn; ganska läskig. Jag är, i övriga nyheter, inte ett dugg avundsjuk på dig för att du är i Italien.😉

  3. Puspita1010 – Tack fina du. Du har en mycket vacker, men sorglig blogg. Jag ska fortsätta läsa den och hålla tummarna för ett bättre liv för dig.❤

Kommentera

