Den sköna söndagskänslan

Det är nu den infinner sig.

Den sköna söndagskänslan.

När det efter en helg med trevligt sällskap och olika aktiviteter blir söndagskväll.

Och man vet att man inte behöver stiga upp och gå till jobbet i morgon.

Eller jag tycker iallafall att det är en skön känsla.

Speciellt eftersom jag fick en laglig p-plats nu när jag kom hem i kväll och inte ens behöver upp för att flytta bilen.

Det händer inte så ofta en söndagskväll och känns lite som att vinna stort på Triss.

Eller som jag tänker mig att det skulle kännas att vinna stort på Triss.

Jag kanske borde köpt en Trisslott nu när jag verkar ha sånt flyt?

2 thoughts on “Den sköna söndagskänslan

Kommentera

