Bara en vanlig helg ju

Nu skulle jag kunna tänka att det är väl typiskt.

Att det spöregnar ute.

Och att jag vaknat med nackspärr.

När det är min första semesterdag.

Men se det tänker jag inte alls.

För min första semesterdag är inte förrän på måndag.

Det här är bara en vanlig helg ju.

Och alldeles strax ska jag se om jag inte kan mjuka upp den här stela nacken med en varm dusch.

Fast först myser jag nog lite i sängen, kanske läser ut min bok.

För jag är ju ändå ledig.

Även om det bara är en vanlig helg och inte semester.

2 thoughts on “Bara en vanlig helg ju

  1. Håller tummen för att semestervädret dyker upp på måndag då du börjar din semester! Hoppas du lyckades mjuka upp nackspärret!/EvaH

Kommentera

