Så himla fiffigt

Nu har jag faktiskt lyckats ta mig till HM i Täby C och lämnat in kläder för återvinning.

Sex kassar lämnade jag in och fick ett presentkort på 50 kronor per kasse.

Väldigt fiffigt.
Och jag har åtminstone tre kassar till att ta dit.

Ännu fiffigare.

Men fiffigast av allt är nog ändå grejen jag köpte i dag.

Det är en korg som är ett bord som är en korg som är en fotpall som är…

Alltså; det är en grej som jag kan ha till exempel filtar i och ta ut på balkongen och ha som bord eller fotpall allt efter behov.

Och jag behövde faktiskt det.

En korg att lägga filtarna till balkongen i.

Och ibland när jag hänger i soffan på balkongen saknar jag ett litet bord där att ställa vattenglaset på till exempel.

Och ibland när jag sitter på balkongen saknar jag en pall att lägga upp fötterna på.

Så är inte det fiffigt att jag nu köpt något som täcker alla dessa behov?

Och åtminstone två samtidigt.

Så himla fiffigt att jag bara var tvungen att köpa den ju.

Om det nu bara kunde sluta regna så att jag kan inviga den vore allt perfekt.

2 thoughts on “Så himla fiffigt

Kommentera

