Hipp, hipp hurra för min syster i dag

De fyller år i klunga i min familj.

Alla utom jag, vill säga.

Mamma och min syster med en veckas mellanrum i juli, min bror och min pappa med två dagars mellanrum i mars och så jag helt ensam i augusti.

I dag fyller iallafall min syster år.

Hon hade fått en present i förskott av mig men vi firade ändå lite stillsamt med en middag på Burgers & Beers.

Och sedan gick vi hem till mig och gjorde milkshakes utan mjölkprotein.

Trevligare kan man nästan inte ha en måndagskväll.

Kommentera

