Det är ju ett hjärta…

Faran i att åka till Täby C för att köpa sin lunch.

Det blev visst två böcker och lite hårvårdsprodukter också…

Och lunch.

Jag köpte faktiskt lunch också.

Det kunde mycket väl blivit så att jag kom tillbaka till kontoret med massor med påsar men ingen lunch.

Jag tänker förresten inte äta den där doughnuten.

Den är fylld med jordgubbskräm och det gillar jag inte.

Fast jag kunde inte låta bli att köpa den, för att fotografera — för det är ju nu så jag är — och jag köpte en annan sort att äta.

Kommentera

