Avdelningen för lustiga gångstilar

Jag hade en jättetrevlig kväll i går; pratade bort flera timmar med någon som jag mer och mer ser som en ledstjärna.

Trots att hon är mycket yngre än jag.

Åt gott gjorde vi också, på The Flying Elk i Gamla Stan.

Så att jag promenerade hem efteråt var inte bara för att det känns helt rätt en sån underbar sommarkväll utan för att förbränna lite kalorier.

Men jag börjar allvarligt undra hur jag går egentligen.

Jag gick inte särskilt fort även om jag inte direkt strosade fram.

Och jag har ändå träningsvärk i rumpan i dag.

2 thoughts on “Avdelningen för lustiga gångstilar

  1. ”Mycket yngre” är en grov överdrift.

    Träningsvärken i rumpan kommer nog av att vi fick sitta och vänta på servicen för länge😉. Själv lyckades jag och mina brända ben stappla mig ända fram till närmaste taxi. Suck. Köpt mitt livs första långa kjol igår…

Kommentera

