Pysslig

Det händer att jag faktiskt tar mig för att genomföra de kreativa idéer jag får.

Nu till exempel har jag stansat namn på små metallbrickor som jag sedan hängt på varsitt linnesnöre med en pärla.

Tanken är att knyta dem runt foten på sitt vinglas och på så sätt ha koll på vilket glas som tillhör vem.

Det var lite knepigt att få bokstäverna precis där jag ville ha dem så jag får intala mig att det är charmigt att det är lite ojämna rader.

I morgon ska jag försöka komma igång när det är lite bättre ljus när jag ska göra tjugo till.


  

6 thoughts on “Pysslig

  1. Wow, superfina!😀 Du har ju verkligen talang för detta så hamra på du, och det är bara snyggt om det inte bokstäverna blir på linjerad rad……ger det hela en lite rustik känsla!🙂

  2. Lena – Tack. Undrar vad grannarna kommer att tycka om jag börjar hamra i tid och otid?🙂
    I will not keep calm… – Det roligaste vara att göra dem, att faktiskt genomföra en sån där idé som jag får lite då och då.🙂

  3. Hamra på så kanske du får oväntat besök, kanske finns någon ovänd sten i huset med diamant under😉

Kommentera

