Varning för kurvor

I dag tar jag ett rejält kliv ut ur min bekvämlighetszon och visar upp alla mina kurvor.

Det tar verkligen emot att lägga upp bilder på eländet, men det är en del av projekt ‘tycka om mig själv som jag är’.

Dessutom upptäckte jag att håret ser ut som ett V ner på ryggen, vilket jag inte gillar.

Så när jag ska till frisören på fredag ska jag säga att jag vill ha en rak linje.

Då lär det väl bli ganska mycket kortare och ännu mer av kurvorna avslöjas.

Det är bara att bita ihop och fortsätta jobba på att bli mindre.

Jag inviger iallafall mitt andra par insmugglade skor i dag; silver, glittriga stenar och svart nagellack ftw.

   
 

7 thoughts on “Varning för kurvor

  1. Du visar kurvor och det är säkert många som kommer att uppskatta, och man ser inte större ut – tvärt om så ser man större ut i bylsiga kläder. Den här kombon gillar jag skarpt🙂

  2. Christine – Tack.🙂
    Åsa – Jag gillar verkligen den här klänningen och om jag såg någon annan som såg ut så där skulle jag bara tänka att hon var härligt kurvig. Men när det är jag själv… Ja, då är det en helt annan femma.🙂

  3. Åsa – Så är det. Svårt att ändra på, tyvärr.
    I will not keep calm… – Vi jobbar ju på det.🙂 Kram❤
    Johanna – Tack, jag gillar som sagt verkligen den där klänningen. En sån där som jag köpte långt innan jag kunde ha den bara för att jag blev så kär i den. Så det är roligt att iallafall komma i den nu.🙂

Kommentera

