Fre — gäsp — dag

Jodå, så är det.

Tant Katarina sitter i soffan och gäspar istället för att vara ute och busa.

Den här veckan har både gått jättefort och känts jättelång.

Men jag har bockat av en hel del, både privata åtaganden och på jobbet.

Så det är väl ok att ha en lugn hemmakväll även om det är fredag.

I morgon ska jag iallafall umgås med Johanna som äntligen flyttat tillbaka till Stockholm igen.

Det ska bli kul.

Men nu?

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig.

Det ska bli skönt; det är något speciellt skönt med att gå och lägga sig när man vet att man inte behöver stiga upp någon särskild tid.

2 thoughts on “Fre — gäsp — dag

Kommentera

