Och ibland fattar man ingenting

Jag tog ledigt från viktväktandet förra veckan.

Försökte förstås i viss mån fortfarande tänka på vad jag åt men skrev inte in något i appen och fuskade ganska rejält.

Så i morse stålsatte jag mig för att vågen skulle visa en viktuppgång på kanske två kilo.

Men istället hade jag gått ner 1,2 kilo.

Jag fattar ingenting.

Det är bara att tacka och ta emot och tänka att jag nog måste vara superstrikt den här veckan om inte förra veckans utsvävningar ska slå till vid kommande invägning.

Tur att jag jobbar och att det ska bli molning och regnigt.

Jag är iallafall inte så sugen på glass då.

4 thoughts on “Och ibland fattar man ingenting

Kommentera

