Man ska inte ropa hej

Det är inte omöjligt att det här inlägget kommer att innehålla en massa felskrivningar.

För nu har jag linserna igen.

Och eftersom de framförallt korrigerar mitt vanliga synfel behöver jag egentligen läsglasögon som komplement.

Men jag har inte hunnit köpa några sådana och midsommar är en av de få helger då nästan alla affärer har stängt.

De fungerar iallafall toppen för att vara ute och promenera, även om jag insåg att jag så klart borde tagit ett par solglasögon också.

För i dag skiner minsann solen!

Varmt är det också.

Jag gick runt och mös i mina insmugglade rosa skor, som för övrigt har väldigt coola sulor också.

Troligen borde jag inte lägga ut den här bilden eftersom jag inte själv sett den i skarpt läge så att säga.

Jag har försökt sminka ögonen lite mer men tycker ändå, så vitt jag kan se — vilket är ganska suddigt — att de ser väldigt små ut.

Dessutom var det inte alls lika lätt att få linserna på plats i dag.

Man ska inte ropa hej för tidigt.

Men i dag känner jag ändå för att ropa hej.

Av många olika anledningar.

Kommentera

