Delvis ofrivilligt

Jag passade på att handla på en ‘riktig’ Ica-affär i fredags kväll.

En där det finns nästan för mycket att välja på.

Bland annat köpte jag Ramlösa.

Jag köpte min favoritsmak Smultron, Citron & Ingefär och igen försökte jag köpa Fläder & Lime.

Förra gången jag trodde att jag köpte det kom jag ju hem med Pineapple+Key Lime.

Den smakade helt ok men var inte i närheten lika god som Fläder & Lime.

Men det är tydligen inte meningen att jag ska få njuta av flädersmak mera.

Den här gången har jag ofrivilligt köpt Äpple & Rosmarin.

En ganska spännande smak, lite mer vuxen som säkert passar bra till mat.

Men fläder smakar det inte.

Jag får nog börja skriva shoppinglistor så att jag slutar tänka på vad mer jag ska köpa och verkligen tittar på vad det är för Ramlösa jag lägger ner i korgen istället.

Citron & Ingefära är förresten jättegod, speciellt till mat.

2 thoughts on “Delvis ofrivilligt

Kommentera

