By George, I think she’s got it!

Så i onsdags var jag tvungen att gå hem från optikern med linserna i ögonen.

Med viss möda och ganska stort besvär fick jag ju sedan ur dem själv hemma.

Vi var överens om att jag inte skulle försöka sätta i dem innan jobbet på torsdagen.

Och på kvällen var jag ju hos min syster så då fanns heller ingen tid att försöka.

I går blev det inte heller av.

Delvis på grund av min inneboende fegis.

I dag lyckades jag dock locka fram mitt modiga jag och provade linserna igen.

Jag fick både i och ur dem redan på första försöket.

Till och med i vänster öga.

Men jag känner mig naken utan glasögon.

Så vi får se hur mycket jag kommer att använda dem.

Det känns iallafall bra att ha valmöjligheten så i morgon ska jag öva lite igen.

Kommentera

