Nu ser jag bra ut

Hoppsan!

Skrev jag att jag ser bra ut?

Det menade jag inte.

Jag ser osminkad, trött och förkyld ut, för det är precis vad jag är.

Nej, jag menade att nu ser jag bra utan glasögonen.

Linserna sitter i.

Efter att jag satt i och plockat ur dem tre gånger.

Jag är lite nervös över hur det ska gå att ta ur dem utan stöd.

Men inte lika nervös som jag var när jag skulle försöka göra det hos optikern för några timmar sedan.

Och eftersom jag nu gjort något jag nästan inte vågade kanske jag törs prova annat också.

Vi får se.

  

2 thoughts on “Nu ser jag bra ut

  1. I will not keep calm… – Väldigt ovant. Och nu när jag ser den där bilden med glasögon på kan jag inte fatta att jag la ut den.😮

Kommentera

