Aldrig nöjd

Nu börjar jag känna av hur mycket jobb, möten och resande det varit på sistone.

Jag är helt slut både i kroppen och huvudet.

Egentligen skulle jag vilja gå ut och promenera.

Det vore precis vad jag behöver och vädret är (äntligen) magiskt fint.

Fast jag skulle behöva öppna jobbdatorn och jobba lite.

Men jag gör ingetdera av det där.

Istället småäter jag.

Jag kan inte sluta.

Det är inte ens gott.

Väldigt irriterande.

Och eftersom jag faktiskt inte kan äta medan jag skriver blogginlägg finns en risk att det här blir vääääääääldigt långt.

Nej då, jag ska sluta nu.

Både att skriva och äta.

Det får bli en liten tupplur, tror jag.

Sedan får vi se.

Men inget mer ätande i kväll.

Det är ett löfte.

2 thoughts on “Aldrig nöjd

Kommentera

