Jag gick hem. Fast mycket senare.

Jag kom faktiskt i väg till Nykvarn.

Där tillbringade jag några mycket trevliga timmar innan jag tog tåget hem igen.

Det tåget var bara fyra minuter försenat.

När jag kom fram till Stockholms Centralstation regnade det faktiskt inte.

Så jag gick hem.

Vilket behövdes med tanke på allt gott som Malin och Ronnie bjöd på.

För övrigt har jag börjat vänja mig vid mina nya glasögon.

Och börjar känna mig lite mindre blek och glåmig.

Att jag inte ser så himla glad ut på bilden beror enbart på allt strul med tågen.

  

3 thoughts on “Jag gick hem. Fast mycket senare.

  1. AboutAlice – Jag brukar ha tur med tågen, jag vet att du inte alltid har det och i går kände jag din frustration. Fast det värsta var inte att tåget blev inställt, det var att de hanterade det så himla illa, bristen på information var häpnadsväckande.
    I mitt huvud – Tack.🙂

Kommentera

