Så var det väl bevisat?

Jag promenerade ju en del i går.

Helst tänker jag mig att jag travade fram som ett elegant fullblodssto.

Men sanningen är väl att jag lunkade fram som en astmatisk ko.

Inte särskilt fort alltså.

Jag gick inte så långt heller, sammanlagt promenerade jag i lite mer än en och en halv timme.

När jag går Kungsholmen runt är jag ute i nästan två timmar.

Och går betydligt snabbare.

Jag hade helt ok skor i går, det är inte som att jag struttade fram i högklackat.

Men jag hade inga kompressionsstrumpor på mig!

Och i natt har jag vaknat flera gånger med fruktansvärdkramp i vaderna.

Så då är det väl bevisat att kompressionsstrumpor fungerar?

(Kvasivetenskap ftw)

3 thoughts on “Så var det väl bevisat?

  1. Singel i förorten – Men frågan är; älskar de dig tillbaka?😉
    I will not keep calm… – Jag kanske borde försöka få publicera i någon vetenskaplig tidsskrift?😉

Kommentera

