Första pillerfria dagen

Jag behöver fortfarande min nässpray, men i dag försökte jag klara mig utan Ipren hela dagen.

Som vanligt när den dagen kommer, och för mig gör den ju det — peppar, peppar, ta i trä — känner jag starkare empati och beundran för dem som kämpar på med något kroniskt problem än vanligt.

Sedan återstår det förstås att se om jag gick ut lite för hårt i min iver att vara frisk.

Vi har haft avtackningsmiddag för en kollega som ska sluta och jag promenerade både dit och hem.

Middagen åt vi på Miss Voon och maten var helt fantastisk.

Det i kombination med att jag legat för ankare i flera dagar gjorde prmenaderna nödvändiga.

Men det vore ändå väldigt trist om jag blev sjuk igen.

2 thoughts on “Första pillerfria dagen

  1. I mitt huvud – I morse kändes det som om jag gått ut för hårt i min iver att vara frisk, men nu börjar det kännas bättre igen.🙂

Kommentera

