Klockan är mycket här

Jag hinner inte blogga mycket nu.

Det har varit en intensiv dag och här i Helsingfors är klockan redan väldigt mycket.

Men jag lyckades resa med enbart handbagage.

Dock införskaffades inte tandkrämen förrän jag redan gått igenom säkerhetskontrollen på Arlanda och jag är inte säker på om jag får ner den också i den tillåtna påsstorleken.

Sedan gjorde jag mig ett armband för att visa mitt stöd för World MS Day, åt en jättestor räkmacka och flög med samma plan som K-Rauta-finnen.

Väl på plats i Helsingfors hade jag ett vanligt möte med några kollegor, sedan ett walking meeting med chefen för mitt affärsområde och till sist ett lite större möte med kollegor från Finland.

Själva anledningen till att jag åkte hit.

Det mötet övergick i ett mer informellt möte där jag lärde mig en massa om barn- och mansuppfostran.

Det tog slut för en kvart sedan och nu måste jag sova för i morgon bitti bär det av hemåt igen.

Just nu säger jag mig att klockan ju egentligen inte ens är midnatt.

Men här är den ju mycket mer.

Och jag måste upp klockan 5.

Svensk tid alltså, så egentligen klockan 6.

Men det är ju ganska tidigt det med när man inte kommit i säng förrän bortåt 1.

  

2 thoughts on “Klockan är mycket här

Kommentera

