Nästan allt avbockat

I dag har jag:

  • Jobbat
  • Besökt en restaurang och bokat ett bord
  • Gått en rask promenad i 50 minuter
  • Tvättat
  • Pratat i telefon med mamma
  • Diskat
  • Strukit
  • Plockat undan saker
  • Lagt nycklar i ett kuvert för att lämna till sotaren
  • Betalat räkningar

Det jag ännu inte gjort:

  • Bestämt vad jag ska ha på mig i morgon
  • Listat ut hur jag ska kunna åka till Helsingfors med bara handbagage trots att jag ska övernatta
  • Packa nämnda handbagage

Mitt liv är verkligen onaturligt spännande.

3 thoughts on “Nästan allt avbockat

  1. Tant Augusta – Packningen löste sig! Inte helt nöjd med klädvalet men det är ju en annan sak.
    I mitt huvud – Så rafflande att man nästan inte ens vill vara med.

Kommentera

