Stora bakisdagen

Jag drack faktiskt ingenting alkoholhaltigt i går.

I torsdagskväll drack jag en öl till middagen i Köpenhamn, men i övrigt denna vecka inte en droppe alkohol.

Så varför har jag då känt mig bakis hela dagen i dag?

Vaknade med grus i ögonen och huvudvärk.

Och det har liksom inte gått över.

Det enda jag har åstadkommit i dag är en kortare finpromenad, läst ut en bok, sorterat lite kläder och gjort en rundvandring i fastigheten med bostadsrättsföreningens styrelse.

Ok, när jag räknar upp det så där känns det inte som fy skam.

Men på det hela taget har det inte varit någon särskilt sexig helg.

Tur att det står lite roligheter på schemat för den kommande veckan.

2 thoughts on “Stora bakisdagen

  1. Singel i förorten – Jag såg honom inte ens på tv. Men jag hade lätt kunnat klämma i mig en låda Mums-mums om jag haft några hemma.🙂

Kommentera

