Men varför?

Jag vet att jag tänker för mycket.

Men jag kan bara inte låta bli att undra…

Varför envisas jag med att bli förtjust i dem som inte blir lika förtjusta i mig?

Varför är det så kallt? Det är ju den 20:e maj för sjutton!

Varför förälskar jag mig i skor som bara finns i utrikiska webbshoppar som inte skickar till Sverige? Samma fenomen som den första frågan?

Varför är det mycket svårare att packa för bara två dagar än en hel vecka? Troligen för att jag har så förbaskat svårt att välja.

Och viktigast av allt:

Varför, varför är jag så otroligt trött hela tiden? Jag tog mig en promenad när jag kom hem men jag skulle lätt kunna ta en tupplur nu ändå.

3 thoughts on “Men varför?

  1. Tant Augusta och I will not keep calm… – Det är ju en liten tröst att jag inte är ensam. Men bara en liten för det gör mig ju inte piggare precis.

Kommentera

