Det som döljs under bordet

I dag ska jag sitta i ett videomöte hela dagen.

Det som är bra med det är ju att man kan vara naken på underkroppen.

Fast det är jag förstås inte.

Men jag har en ganska avslappnad klädsel och Converse.

Toppen är väl egentligen en klänning, men den är så kort att den fungerar som tunika tycker jag.

En gång i tiden var den faktiskt ljusrosa.

Numera är den väldigt, väldigt ljus.

Men ändå tillräckligt rosa för att jag ska få ha mitt nya fina halsband i dag igen.

  

6 thoughts on “Det som döljs under bordet

  1. Videomöten är bra förutom om man själv är den enda personen som inte är på plats rent fysiskt. Känner ofta att de till slut glömmer bort att man är där…

  2. About Alice – Jag tycker det är värre när man själv glömmer att man är i bild och gör något pinsamt. Inte för att jag brukar peta näsan, åh nej, aldrig jag.😉
    I mitt huvud – Kanske nästa gång.😉

  3. Är en smygis här, gör mig inte till känna ofta ,men har nu så många gånger tänkt ”va himla snygg stil hon har!” så det är dax att jag skriver det också😀

  4. Jag fick sitta i möteslokal hela långa arbetsdagen tillsammans med ledningsgruppen hade Norrland med på lync, inga Kalle Ankaklädslar alltså, inte i Malmö i alla fall, hur norrlänningarna gjorde kunde jag inte skymta (som väl är…)

  5. Ulrica – Vad glad jag blir, tack så mycket!
    Åsa – Jag tror inte vi hade några Kalle Ankaklädslar heller, även om jag är osäker på dansken; jag såg faktiskt aldrig hans underkropp och han var helt ensam i sitt rum…😉

Kommentera

