Våga vara barbent

Nu kan det vara så att någon har utsatt sig själv för tortyr och nu sportar nyvaxade ben.

Någon vill ju gärna att det lidande och den finansiella kostnad detta inneburit inte ska vara bortkastat.

Och eftersom ingen verkar vilja komma och göra en närbesiktning av de nu så lena benen återstår bara en sak att göra.

Våga vara barbent trots låga temperaturer och hot om regn.

Förresten fick jag ett nytt halsband av en kollega idag.

Ett som passar min favoritfärgskala perfekt och har en guldstjärna som hänge.

Jag tar det som ett gott omen.

6 thoughts on “Våga vara barbent

  1. I will not keep calm… – Fast det var ju bara underbenen som var bara! Men det är verkligen en ynklig vår vi har. Alldeles för kall till och med för mig.
    Singel i förorten – Tack. Och jag tror inte det är någon större risk att någon misstar dig för en apa. Men man känner sig onekligen lite läckrare när håren är borta.🙂
    Tant Augusta – Men det är helt enkelt inte acceptabelt att det ska vara så i slutänden av maj!
    Åsa – Det vore väldigt fint om vädret ville anpassa sig!

Kommentera

