Hög som ett hus

Det underbara vårvädret fortsätter.

Nej, förlåt sarkasmen, på sätt och vis är det väl ett passande väder måndagen efter en långhelg.

Man kan lika gärna sitta inne och jobba liksom.

Och jag låter inte det hindra mig från att inviga ett par skor jag ännu inte använt trots att jag köpte dem förra sommaren.

Det fungerar bra att gå in nya skor på jobbet, tycker jag.

Jag har ju andra skor med mig också, jag skulle inte gärna köra bil i de här som har nästan en liten platåsula.

De är ganska sköna, även om kanten på den täckande biten är lite hård än så länge.

Men jisses vad lång jag känner mig i dem. 

Tur att jag sitter ned mest hela tiden på kontoret.

  

2 thoughts on “Hög som ett hus

Kommentera

