Rattmuff, jag menar myströja, på

Det känns onödigt att ens nämna hur besviken jag blir på sånt här höstrusk i maj.

Men det kändes som om myströja var det enda tänkbara klädalternativet.

Dock inser jag att en stor, mysig och färgglad tröja visserligen får en att känna sig mysig, färgglad och gullig men att den mest får en att se stor ut.

Tur att jag har på mig så att jag faktiskt kan ta av den och ändå inte se avklädd ut.

Och att vi bara jobbar halvdag i dag.

Och att mitt jobb ligger nära Täby Centrum.

Och att det finns en massa bra affärer där.

Det är ju inte precis som att jag brukar bli på sämre humör av att shoppa.

Inte förrän kreditkortsräkningen kommer iallafall.

2 thoughts on “Rattmuff, jag menar myströja, på

Kommentera

