Vem orkar bry sig-måndag

Jag klev ur sängen på samma sida som jag alltid gör i morse.

Men om någon skulle påstå att jag betedde mig som om jag inte gjort det skulle jag inte bli förvånad.

Inte för att jag är sur, arg eller otrevlig; jag känner mig bara bla liksom.

Möjligen drog jag på mig en liten förkylning när vi envisades med att sitta ute och frysa i fredags kväll.

Möjligen kan det vara andra saker som gör att jag känner att jag inte riktigt orkar bry mig om någonting i dag.

Därav jeans och tröja och håret i hästsvans.

Men jag är faktiskt jätteglad för de där jeansen; en mindre storlek av en favoritmodell som köptes med 25% rabatt i lördags.

Och jag älskar mina cognacsfärgade brogues som får göra premiär för året i dag.

Det är ju faktiskt soligt väder så jag kanske rycker upp mig.

  

3 thoughts on “Vem orkar bry sig-måndag

Kommentera

