Två och en halv dag

Jag har varit lite svag i dag.

Det måste erkännas.

Att leva loppan fredag och lördag tar ut sin rätt.

Men jag har tagit mig ut och ätit lunch på mitt favoritställe här i kvarteren; Burgers&Beers.

Dessutom är sängen nybäddad så jag ser extra mycket fram emot att gå och lägga mig i kväll.

Nästa vecka är väl vårens kortaste; bara två och en halv dag att jobba och sedan helg igen.

Frågan är om två och en halv dag är tillräckligt för att jag ska bli redo att festa igen?

Kommentera

