Visst är det så

I dag har jag haft jättemycket att göra på jobbet.

Jättejättejättejättemycket.

Och de pauser jag kunde ta måste oundvikligen tillbringas ute i solen.

Det var ju helt underbart skönt i solen i dag.

Så det är därför jag inte har bloggat.

Jag har inte hunnit helt enkelt.

Det är inte alls så att jag inte kunnat komma på något att skriva om.

Absolut inte.

Och nu måste jag måla naglarna, diska, sortera kläder, bädda rent och…

Ja, jag har alltså fenomenalt mycket som måste göras.

Annars skulle jag skriva massor med enormt intressanta saker.

Helt säkert.

3 thoughts on “Visst är det så

  1. Morelia – Ja, det får du.😉
    Det är inte säkert att titeln säger så mycket; Business Analysis & Sales Force Effectiveness Manager. Jag sitter med i ledningsgruppen för ett affärsområde inom mitt företag, bidrar med analyser av olika slag, mest utåtriktade, och driver strategiska och taktiska processer.🙂
    Tant Augusta – Det där med nagellacket var inte så genomtänkt för man blir ju lite handikappad när man har nylackade naglar. Jag har ännu inte köpt det där magiska ‘snabbtorkarlacket’ så jag får vackert vänta.🙂

Kommentera

